Mededeling

2 januari 2013 - Rotterdam, Nederland

Op 1 januari kregen wij om 7 uur s'ochtends een telefoontje van de Poolse politie. In gebrekkig Engels probeerde een politie chef ons iets uit te leggen. Na lang bellen kregen we een tolk aan de lijn die ons vertelde wat er was gebeurd. Wat er was gebeurd was onwerkelijk voor ons.
Op de nacht van 31 december, oud & nieuw, namen Eva en Mike een taxi terug naar het hostel. Ze kwamen van een feestje en ze waren nog duidelijk op beveiliging's camera's te zien. Om 04:32 zijn Mike en Eva gevonden in hun hostel. De doodsoorzaak is nog onbekend maar het gaat waarschijnlijk om moord. Autopsie zal later uitwijzen wat er precies is gebeurd.
We zijn geschokt, verdrietig en gebroken. We hadden niet verwacht dat hun leven zo zou eindigen.
Rust zacht

Ouders Mike & Eva

1. Zosja en Jaal:
    23 januari 2013
    1: het is een heel interessant, origineel en samenhangend verhaal :)
    2: Ehm kleine kans dat je vermoord zou worden door Duitsers, maargoed het kan gebeurd zijn en het is goed geschreven dus het is best overtuigend
    3: Heuuul origineel, leuke foto's en slim gebruikt.
    4: De reis zou echt kunnen plaatsvinden, het is alleen een beetje ongeloofwaardige route hahah
    5: Mooie plekken zijn uitgekozen en ze staan op de route.

10! :p
  2. Zosja en Jaal:
    23 januari 2013
    1. Ja, het verhaal loopt goed over, alleen een onverwachte wending op het laatst haha.
    2. Het verhaal is goed opgebouwd en goed beschreven. Het is een overtuigend verhaal en geloofwaardig verhaal.
    3. Jawel, de foto's passen goed bij het verhaal en zijn goed toegepast.
    4. Ja, de reis is erg geloofwaardig, en klopt helemaal. Jammer dat ze dood zijn...
    5. Ja, de plekken kloppen goed met de reis. Er is ook goed research gedaan naar de café's en plekken om uit te gaan enzo daar in de buurt.