Scheiße!

22 december 2012 - Berlijn, Duitsland

's Ochtends

Gisternacht vertrokken uit Parijs en nu aangekomen in Berlijn. We zijn toch maar met het vliegtuig gegaan, omdat de trein te veel gedoe was. Hadden we dat maar niet gedaan.. Helaas hebben we onze backpacks niet meer terug gezien. We hebben eerst lang gewacht maar op een gegeven moment stopte de lopende band en waren onze koffers er nog steeds niet. Na lang wachten en veel gedoe kregen we te horen dat onze koffers nog in Parijs zijn. Niet cool want nu raakt onze hele planning in de war.

Al onze spullen zijn nu dus weg, we hebben alleen onze paspoorten en portemonnee. We hebben wel twee andere Duitse backpackers ontmoet, Niklas en Sophia. Ze komen uit Keulen en gaan door naar Oost-Europa. Ze gaan naar Krakow na Berlijn, wat een toffe stad blijkt te zijn. We zitten er nu aan te denken onze route iets aan te passen en ook naar Krakow te gaan!

Verder is Berlijn heel vet, er is veel kunst en leuke mensen. Vanavond te moe om nog weg te gaan dus we gaan waarschijnlijk alleen wat met Niklas en Sophia drinken. Zij kennen een bar waar veel andere backpackers komen.

Nu gaan we nog even door Berlijn lopen en de nodige dingen kopen die we missen door de verdwijning van onze tassen.

Tschüss!

Niklas en Sophia Niklas en Sophia (gekke duitsers)