Op naar Parijs!

19 december 2012 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Zometeen vertrekken we met de Eurostar naar Parijs! We hebben het super leuk gehad hier in Londen. Nadat we wat in Chinatown waren gaan eten, gingen we al vrij vroeg weer terug naar het hostel om de volgende morgen weer vroeg op te kunnen staan. Aangezien we nog wat dingen wilden bekijken.

Na een korte nacht stonden we vroeg op en gingen we ontbijten, wat er netjes en prima verzorgd uit zag. We gingen die dag met de metro richting het Tate museum wat echt heel leuk was. Na in het Tate museum te zijn geweest slenterde we wat door londen en hebben we dingen als de Big Ben en London Eye bekeken. s'Avonds aten we wat in een goedkoop, gezellig eetcafé waar ik los ging met steak en Eva nam een salade. Later op de avond waren we wat in de feeststemming en hoewel we hadden afgesproken weer op tijd terug te gaan, besloten we toch maar uit te gaan.
We gingen naar een club genaamd Egg, super leuke club. Je kan er ook uit gaan voor 24-uur, wat waarschijnlijk niet goed voor ons was geweest... Aangezien we de volgende dag erg brak waren.

De laatste dag was aangebroken en we gingen met onze bagage, wat erg lastig allemaal was, richting Camden Town waar we wat gingen winkelen. Eva ging helemaal los en ik liep maar wat achter haar aan!

Camden LondenCamden 2

Nu wachten we hier op de trein en kijken erg heftige foto's terug van gister avond. Londen was zeer geslaagd!

EggEgg

Tate Londen