Start!

17 december 2012 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Hoi!

Vannacht zijn we om twee uur 's nachts opgestaan om onze vlucht te halen. We kwamen iets te vroeg aan op The Hague Airport, waardoor we om vier uur aankwamen op de luchthaven. Rond acht uur vlogen we eindelijk naar Londen, het begin van onze tour! De vlucht verliep soepel en duurde maar een uurtje. Aangekomen op Heathrow namen we de trein naar ons hostel. We raakten eerst nog verdwaald omdat we de verkeerde metrolijn namen :). Om een uur 's middags konden we eindelijk onze backpacks achterlaten in het hostel. Het hostel ziet oké uit, netjes en ruim genoeg. We deelden een kamer met twee Franse jongens van onze leeftijd. Ze lijken ons erg aardig.

Uitgehongerd gingen we gelijk Londen in. We lunchten bij Subway omdat we zo snel niks anders konden vinden. Daarna hebben nog even door Oxford Street gelopen en naar Piccadilly Circus geweest. Alles is hier heel makkelijk te bereiken met de metro. Een dagkaart voor de metro kost hier maar vier euro per persoon! 's Avonds zijn we wat gaan eten in Chinatown, wat ons was aangeraden door de Franse jongens van het hostel. Chinatown is 's avonds heel gezellig met alle lichtjes. We hebben lekkere sushi gegeten voor weinig.
We hebben nog wat gedronken in een Londense pub, maar we waren erg moe van het reizen en zijn al vroeg terug naar het hostel gegaan.

Nu gaan we slapen, we blijven hier nog twee dagen en we willen nog veel zien!
Weltrusten,

Mike en Eva